> nieuwe gebruiker(s) aanmaken
> verwijderen gebruiker(s)
> rollen toekennen
> proces inrichten
> bijdrage functieonderzoek
> organisatie-logo
> instelling(en) en afdeling(en) aanmaken
> vrije velden aanmaken
> indelingen verhuizen
Tip: vul bij gebruikersnaam het e-mailadres in van de nieuwe gebruiker zodat u kunt zorgen voor consistentie (het e-mailadres wordt ook gebruikt om in te loggen op het klantportaal van FWG).
Bij wachtwoord vul je bijvoorbeeld ‘Welkom2020’ in. Zodra de gebruiker voor het eerst inlogt, kan hij of zij het wachtwoord zelf wijzigen. Tot slot vink je de instelling en rollen aan waar je de gebruiker toegang toe wilt verlenen. Klik tenslotte op ‘Opslaan’ en deel de gegevens die je hebt ingevuld bij Gebruikersnaam en Wachtwoord met de nieuwe gebruiker zodat deze kan inloggen.
Tip: in het overzicht van Gebruikersbeheer vindt u in de laatste kolom de Laatste login, hier kunt u zien wanneer een gebruiker voor het laatst is ingelogd. Is de datum rood gemaakt, dan is de gebruiker langer dan 4 maanden niet actief geweest. Op deze manier heeft u snel kijk op inactieve gebruikers en kunt u het gebruikersbestand eventueel opschonen.
Boven de rollen staat 'Superuser', als je hier een vinkje zet worden automatisch alle rollen aangezet voor deze gebruiker en krijgt hij of zij dus alle rechten.